Veelgestelde vragen
Wat doet een Professional organizer?
Een professional organizer is een specialist in het aanbrengen van orde en structuur. Je wordt ondersteund bij het opruimen van spullen, de administratie, plannen van je agenda en het op orde brengen van je huishouden.
Ik heb hulp nodig in het huishouden. Help je daar ook bij?
Waar ik je mee help is een realistisch beeld te maken van wat er moet gebeuren en hoe vaak. Dit plannen we in aan de hand van de tijd die jij en/of je gezin daarvoor hebben. Ik help je met kleine huishoudelijke taken en geef je tips hoe je dingen op een efficiente manier schoon krijgt.
Waarom werken we in blokken van 3 uur?
Dit is een realistisch tijdsbestek voor de effectieve aanpak van een klus. In drie uur kan heel veel bereikt worden.
Hoe kan ik je bereiken?
Je mag mij altijd bellen op het nummer +31646717969 Ook kan je een e-mail sturen naar info@opruimenmetjo.nl. Of je kan het contact formulier invullen en dan neem ik contact met jou op. Laat mij weten als je het fijn vindt om via e-mail te communiceren.
Mag ik je tussendoor ook appen?
Je mag mij tussen werkafspraken door zeker appen. Ik streef ernaar binnen 24 uur te reageren. Dan kan ik je met een klein steuntje in de rug weer een beetje verder helpen.